Oddział IV

 


 

Wychowawczynie: pani Agnieszka i pani Ania

godziny pracy:

6.00 – 16.30

Zapraszamy na indywidualne konsultacje z nauczycielkami grupy w pierwszy i drugi wtorek miesiąca w godzinach od 16.30 do 17.30 po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się na konkretną godzinę spotkania.

 

 


 

Moje podwórko

     Jakie jest moje podwórko? Jaki chciałbym mieć plac zabaw? Kiedy jestem smutny....Przyjaciel z podwórka- na te zagadnienia     odpowiadaliśmy w tym tygodniu. Na zajęciach plastycznych wykonaliśmy pracę Plac zabaw- przydała nam się plastelina, sól, klej,     nożyczki, wycinanki; stworzyliśmy również  balon ze swoich zdjęciem. Taniec kowbojski oraz piosenka Kiedy jestem smutny     towarzyszyła nam w zajęciach muzycznych. Matematyka to zadania z treścią, próby rozwiązywania oraz ich układania. 



DZIEŃ DZIECKA

Z okazji waszego święta życzymy Wam pięknych i radosnych dni w życiu, wiernych i oddanych przyjaciół, kolorowego, beztroskiego dzieciństwa, spełnienia marzeń, sukcesów w nauce i wytrwałości w pokonywaniu trudności.



Nasi kochani Rodzice

   Kto się zamartwia, kiedy chorujemy



Wirusoochrona- akcja informacyjno - edukacyjna

    Nasza grupa w tym tygodniu włączyła się do akcji organizowanej przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Białymstoku. Ma ona na celu wzmocnienie działań przeciwepidemiologicznych w placówkach oświatowych. W czasie naszych zajęć w rytmie rapu przypominaliśmy sobie etapy mycia rąk- 



Mamo , Tato - Kochamy Was

        Kochana Mamo, kochany Tato, bardzo kochamy was głównie za to, że zawsze o nas ogromnie dbacie i Nas  na pewno mocno kochacie. Przyjmijcie życzenia: sto lat w zdrowiu i marzeń spełnienia! Są takie dwa dni szczególne w roku, w których Mama i Tato mają swoje święto. Z tej okazji dzieci z grupy IV zapraszają do odsłuchania piosenek i wierszyków w ich wykonaniu. 
               



POZNAJEMY RÓŻNE ZAWODY

     W tym tygodniu przybliżone zostały dzieciom wiadomości na temat wybranych zawodów, uświadomiono znaczenie pracy dla ludzi. Kształtowano intuicje geometryczne poprzez dopasowywanie, obracanie, przesuwanie trójkątów, kwadratów, prostokątów, kół; tworzenie figur na geoplanie. Na zajęciach ruchowo - rytmicznych ćwiczono skoki wzwyż przez gumę,  wykorzystano chustki do improwizacji ruchowych,  wprowadzony został śląski taniec ludowy "Koziorajka". Utrwalano litery, ćwiczono czytanie i słuch fonematyczny, rozwijano sprawność manualną.



Wiosna na łące

większy obrazek nr 29  W tym tygodniu rozpoznawaliśmy i nazywaliśmy mieszkańców łąki i roślin występujących na łące. Czytaliśmy napisy, wycinaliśmy, malowaliśmy, graliśmy w Zielone, skakaliśmy jak żabki. Dzieci zapoznały się z cyklem rozwojowym żaby, poznały życie mrówek i pszczół, zapoznały się z cyklem rozwojowym motyla.



ZWIERZĘTA Z GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO

     O zwierzętach na wsi rozmawialiśmy w minionym tygodniu. Celem zajęć było: rozwijanie słownictwa czynnego poprzez nazywanie zwierząt i ptaków z wiejskiego podwórka - osobników dorosłych i ich potomstwa, a także rozumienie, podawanie i szukanie przykładów wyrazów przeciwstawnych; poznawanie korzyści płynących z hodowli ptaków i zwierząt; rozwijanie myślenia przyczynowo - skutkowego na podstawie historyjki obrazkowej, stosowanie liczebników porządkowych - numerowanie pięter; ćwiczenie umiejętności czytania ze zrozumieniem wyrazów i zdań; rozwijanie koordynacji ruchowej poprzez różnego rodzaju przejścia po zwężonych i podwyższonych powierzchniach; ćwiczenie umiejętności bezpiecznego posługiwania się nożyczkami poprzez cięcie po wyznaczonych liniach.