Plan Koła Flażoletowego w roku szkolnym 2023/24:

Cele ogólne:

  • Rozwijanie zainteresowań  muzycznych
  • Przygotowanie do czynnego uczestnictwa w kulturze muzycznej
  • Czerpanie satysfakcji i zadowolenia z muzykowania
  • Budowanie osobowości dziecka poprzez:

- uczenie współdziałania w zespole, dyscypliny odpowiedzialności za siebie i innych członków grupy

- kształtowanie właściwych postaw i cech: wytrwałe dążenie do celu, przezwyciężanie trudności 

Cele szczegółowe:

  • Poznanie flażoletu -  historii jego powstania, budowy  
  • Poznawanie zasad gry na flażolecie: palcowania, dmuchania - zadęcia, oddychania, układania ust
  • Zaznajamianie ze znaczeniem tabulatury oraz sposobem korzystania z niej
  • Poznawanie podstawowych symboli i terminów muzycznych: klucz wiolinowy, pięciolinia, nuty, pauzy, rytm,  takty…
  • Poznawanie nut,  ich nazw, wartości i pozycji na pięciolinii
  • Śpiewanie prostych piosenek popularnych, ludowych, patriotycznych, dziecięcych, kolęd
  • Rozwijanie poczucia rytmu, tempa, słuchu i pamięci muzycznej
  • Rozwijanie koordynacji wzrokowo – ruchowo - oddechowej

Procedury osiągania celów:

  • Praca z wybraną do zespołu grupą dzieci
  • Praca indywidualna
  • Praca w parach
  • Ćwiczenie w domu
  • Prezentacje publiczne dzieci

Plan szczegółowy:

IX.

  • Wyłonienie kandydatów do koła flażoletowego
  • Zakupienie instrumentów

      X.

  • Budowa i konserwacja instrumentu
  • Wprowadzenie terminów muzycznych: pięciolinia, klucz wiolinowy, nuty, wartości nut
  • Poznanie nut: si, la, sol
  • Wprowadzenie tabulatury
  • Pokazanie palcowania, sposobu wydobywania dźwięku, oddychania
  • Piosenka: „Marysia ma małego baranka”

      XI.

  • Poznanie nut: fa, mi, re
  • Ćwiczenie: oddechu, artykulacji, zadęcia
  • Granie wprawek muzycznych z nut i z tabulaturą
  • Ćwiczenie piosenki „Marysia ma małego baranka”
  • Wprowadzenie kolędy: „Mizerna cicha”

      XII.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie: oddechu, artykulacji, zadęcia
  • Granie wprawek muzycznych z nut i z tabulaturą
  • Ćwiczenie kolędy „Mizerna cicha”
  • Prezentacja zespołu na przedszkolnych jasełkach

        I.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie: oddechu, artykulacji, zadęcia
  • Ćwiczenie kolęd „Mizerna cicha”
  • Wprowadzenie cz. II piosenki „Marysia ma małego baranka"

        II.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie: oddechu, artykulacji, zadęcia
  • Ćwiczenie II wersji piosenki „Marysia ma małego baranka”
  • Wprowadzenie piosenki „Kurki trzy”

        III.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie piosenek: „Marysia ma małego baranka” wersja I i II, , „Kurki trzy”
  • Wprowadzenie piosenki „Wiosna już” 

        IV.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie piosenek: „Marysia ma małego baranka” wersja I i II, „Kurki trzy”, „Wiosna już”
  • Wprowadzenie piosenki "Dostał Jacek elementarz"

       V.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie piosenek: „Marysia ma małego baranka” wersja I i II, „Kurki trzy”, „Wiosna już”
  • Ćwiczenie piosenki "Dostał Jacek elementarz"
  • Prezentacja zespołu na Dniu Rodziny

       VI.

  • Ćwiczenie piosenek: „Marysia ma małego baranka” wersja I i II, „Kurki trzy”, „Wiosna już”
  • Ćwiczenie piosenki "Dostał Jacek elementarz"
  • Prezentacja zespołu na zakończenie roku szkolnego

Uwagi o realizacji:

  • Kolejność utworów może ulec zmianie
  • Niektóre piosenki i utwory mogą zostać zastąpione innymi propozycjami
  • W miarę potrzeb dzieci poznają więcej nut niż w/w sześć podstawowych

Opracowanie i prowadzenie koła - pani Ania z gr. IV

   

W tym roku do koła flażoletowego należą: dziewczynki z gr. V - Daria, Emilka, Natalia, Zosia oraz Sandra z grupy IV                                                                                                           

 

 

                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 KOŁO FLAŻOLETOWE 2022/23

                                                                                           prowadząca p. Ania z gr. III

 

Flażolet nazywany również „flecikiem polskim” jest prostym instrumentem dętym, sześciootworową piszczałką. Składa się z mosiężnej rurki i plastikowego ustnika. Melodie zapisuje się w postaci tabulatury, graficznego przedstawienia wymaganej do zagrania dźwięku ilości otworów. W grze używa się palców:  wskazującego, środkowego i serdecznego lewej i prawej dłoni, każdy palec przykrywa tylko jeden, przypisany sobie otwór. Muzykowanie na prawdziwym instrumencie sprawie dzieciom wiele radości i satysfakcji, a gra w zespole uczy dyscypliny, odpowiedzialności za innych, systematyczności, zaangażowania, wytrwałości w dążeniu do celów i pokonywaniu trudności, ale również buduje otwartość, kreatywność i pewność siebie.

  • Na zajęciach z flażoletu dzieci poznają:
  • Budowę instrumentu i jego konserwacji
  • Sposób wydobywania dźwięków
  • Palcowanie
  • Techniki oddechu
  • Zapis nutowy i tabulaturowy
  • Znaczenie symboli muzycznych: klucz wiolinowy, pięciolinia, nuty, pauzy, wartości nut
  • Prosty repertuar piosenek popularnych, dziecięcych, ludowych, kolęd oraz utworów muzyki klasycznej

 

Regulamin Koła Flażoletowego:

 

  1. Dzieci do Koła Flażoletowego wybiera nauczycielka prowadząca koło w porozumieniu z nauczycielkami grupy
  2. Rodzice i dzieci muszą wyrazić zgodę na udział w zajęciach fakultatywnych Koła Flażoletowego
  3. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu i trwają jedną godzinę zegarową
  4. Uczestnicy Koła Flażoletowego ćwiczą wybrane przez prowadzącą piosenki w domu w formie "pracy domowej"
  5. W cotygodniowych zajęciach mogą uczestniczyć tylko dzieci zdrowe bez żadnych objawów infekcji górnych dróg oddechowych
  6. O doborze metod, form pracy, repertuaru, realizacji planu, wyborze solistów, prezentacji zespołu, decyduje nauczycielka prowadząca koło
  7. Czyszczeniem i konserwacją instrumentu zajmują się rodzice

 

 Dziewczynki z grupy V: Hania, dwie Zosie, Jadzia, Lena są uczestniczkami koła flażoletowego w roku szkolnym 22/23

 

W październiku dziewczynki poznały:

  • budowę flażoletu
  • sposób wydobywania dźwięku i układu ust przy dmuchaniu
  • sposób trzymania instrumentu oraz układania palców i zakrywania dziurek
  • symbole muzyczne: pięciolinia, klucz wiolinowy, wartości nut
  • nuty: si, la, sol - na pięciolinii oraz na flażolecie

Zajęcia listopadowe obejmowały:

  • Poznanie nut: fa, mi
  • Ćwiczenie: oddechu, artykulacji, zadęcia, palcowania
  • Poznanie tabulatury
  • Granie wprawek muzycznych z nut,  z tabulaturą, ze słuchu za nauczycielką
  • Wprowadzenie i ćwiczenie piosenki „Marysia ma małego baranka"

Zajęcia grudniowe:

  • Utrwalenie piosenki "Marysia ma małego baranka"
  • Wprowadzenie i ćwiczenie kolędy "Mizerna cicha"
  • Ćwiczenie palcowania, artykulacji, oddechu
  • Utrwalenie poznanych nut
  • Prezentacja zespołu na przedszkolnych jasełkach

Zajęcia styczniowe:

  • Poznanie nuty "re" na flażolecie i na pięciolinii
  • Utrwalenie poznanych nut
  • Utrwalenie piosenki "Marysia ma małego baranka" oraz kolędy "Mizerna cicha"
  • Wprowadzenie piosenki "Śniegowa kula"
  • Prezentacja zespołu na dniu babci i dziadka

Zajęcia lutowe:

  • Układanie nut na pięciolinii - nazywanie ich, śpiewanie i granie na flażolecie
  • Ćwiczenie piosenki "Śniegowa kula" - indywidualne i zespołowe
  • Utrwalanie zasad gry na flażolecie: oddech, artykulacja, palcowanie, zadęcie
  • Wprowadzenie drugiej wersji piosenki "Marysia ma małego baranka"
  • Czytanie tabulatury

 

Zajęcia marcowe:

  • Wprowadzenie piosenki "Kurki trzy"
  • Układanie na pięciolinii fragmentów piosenki "Kurki trzy" , odczytywanie nut, śpiewanie ich i granie na flażolecie
  • Ćwiczenie poznanych utworów: "Śniegowa kula" oraz dwóch części piosenki "Marysia ma małego baranka"
  • Granie indywidualne, zespołowe, w duetach
  • Śpiewanie piosenek "Śniegowa kula" i "Kurki trzy"

Zajęcia kwietniowe:

  • Wprowadzenie piosenki "Przyszła wiosna do niedźwiedzia"
  • Ćwiczenie piosenki indywidualnie i zespołowo
  • Utrwalanie poznanych piosenek: "Śniegowa kula", "Kurki trzy", "Marysia ma małego baranka"
  • Doskonalenie techniki gry na flażolecie: palcowanie, artykulacja, oddychanie
  • Utrwalenie poznanych nut na flażolecie, na pięciolinii, nazywanie ich
  • Śpiewanie poznanych piosenek, śpiewanie ich solmizacją

Zajęcia majowe:

  • Ćwiczenie piosenki "Przyszła wiosna do niedźwiedzia" - indywidualnie, w parach, zespołowo 
  • Utrwalenie poznanych piosenek poprzez granie ich z nut, z pamięci, z wykorzystaniem tabulatury, próba grania ich z zamkniętymi oczami
  • Doskonalenie techniki gry na flażolecie: zadęcie, palcowanie, oddychanie, artykulacja dźwięku
  • Przygotowanie projektu: Marysia ma małego baranka cz. I i II z akompaniamentem bum bum rurek
  • Prezentacja zespołu flażoletowego na uroczystości z okazji Dnia Rodziny w grupie V

 

Koncert z okazji zakończenia roku przedszkolnego w dniu 21.06.23. podsumował działalność koła flażoletowego. Był to rok bardzo pracowity, pełen emocji i trudu. Na naszych zajęciach trzeba było pokonać swoje obawy, trudności, zmęczenie. Wymagały one od nas skupienia, zaangażowania, cierpliwości, wzajemnego wspierania się i  solidarności, słuchania pani i innych dzieci. Nauczyłyśmy się wytrwałości, czekania na swoją kolej, odwagi, pracy w zespole oraz tego, że poprzez systematyczną i ciężką pracę można osiągnąć wymarzone cele!

MOIM DROGIM DZIEWCZYNKOM: HANI, ZOSI, ZOSI, JADZI I LENCE DZIĘKUJĘ ZA WSPÓLNIE SPĘDZONY CZAS NA NASZYCH COTYGODNIOWYCH ZAJĘCIACH I ŻYCZĘ WAM, BY MUZYKA GOŚCIŁA W WASZYM ŻYCIU RÓWNIE CZĘSTO, JAK KOMPUTER, ZABAWA, CZY SPORT!

pani Ania smileyheart                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Flażolety

 

      W średniowieczu nazwą flażolet  określano cienki flet podłużny z sześcioma otworami palcowymi i skalą rozpoczynającą się od dźwięku d2, o długości o połowę mniejszej od poprzecznego fletu.

      W Polsce znany w XVIII / XIX w. jako FLECIK POLSKI.

      Nauka gry na flażolecie wspomagana jest przez umieszczone pod zapisem nutowym tabulatury. Tabulatura to graficzny zapis tego, co w danym momencie trzeba zrobić z instrumentem - jakie dziurki mają zostać przykryte.

      Dziecko mając przed sobą dwa języki (zapis nutowy i tabulaturę) bardzo szybko i bez trudu uczy się czytać nuty.

Plan Koła Flażoletowego w roku szkolnym 2018/19:

Cele ogólne:

  • Rozwój umiejętności muzycznych
  • Przygotowanie do czynnego uczestnictwa w kulturze muzycznej
  • Czerpanie radości z muzykowania
  • Wzmacnianie poczucia własnej wartości oraz współdziałanie w grupie
  • Kształtowanie właściwych postaw i cech: wytrwałe dążenie do celu, przezwyciężanie trudności – wzbogacenie osobowości dziecka

 

Cele szczegółowe:

  • Zapoznanie z budową flażoletu
  • Poznawanie zasad gry na flażolecie
  • Zaznajamianie ze znaczeniem tabulatury oraz sposobem korzystania z niej
  • Poznawanie podstawowych symboli i terminów muzycznych: klucz wiolinowy, pięciolinia, nuty, pauzy, rytm,  takty...
  • Śpiewanie prostych piosenek popularnych, ludowych, patriotycznych, dziecięcych, kolęd, poznawanie pląsów oraz utworów muzyki klasycznej
  • Rozwijanie koordynacji wzrokowo – ruchowo - oddechowej

Procedury osiągania celów:

  • Praca z wybraną do zespołu grupą dzieci
  • Praca indywidualna
  • Praca w parach
  • Ćwiczenie w domu
  • Prezentacje publiczne dzieci

Plan szczegółowy:

IX.

  • Wyłonienie kandydatów do koła flażoletowego
  • Zakupienie instrumentów

      X.

  • Budowa i konserwacja instrumentu
  • Wprowadzenie terminów muzycznych: pięciolinia, klucz wiolinowy, nuty, wartości nut
  • Poznanie nut: si, la, sol
  • Wprowadzenie tabulatury
  • Pokazanie palcowania, sposobu wydobywania dźwięku, oddychania
  • Piosenka: „Marysia ma małego baranka”

      XI.

  • Poznanie nut: fa, mi, re
  • Ćwiczenie: oddechu, artykulacji, zadęcia
  • Granie wprawek muzycznych z nut i z tabulaturą
  • Ćwiczenie piosenki „Marysia ma małego baranka”
  • Wprowadzenie kolędy: „Mizerna cicha”

      XII.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie: oddechu, artykulacji, zadęcia
  • Granie wprawek muzycznych z nut i z tabulaturą
  • Ćwiczenie kolędy „Mizerna cicha”
  • Wprowadzenie kolędy: „Jezusa narodzonego”
  • Prezentacja zespołu na przedszkolnych jasełkach

        I.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie: oddechu, artykulacji, zadęcia
  • Ćwiczenie kolęd „Mizerna cicha”, „Jezusa narodzonego”
  • Wprowadzenie piosenki „Mam chusteczkę haftowaną”
  • Prezentacja zespołu na Dniu Babci i Dziadka

        II.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie: oddechu, artykulacji, zadęcia
  • Ćwiczenie piosenki „Mam chusteczkę haftowaną”
  • Wprowadzenie II wersji piosenki „Marysia ma małego baranka”
  • Wprowadzenie piosenki „Kurki trzy”

        III.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie piosenek: „Marysia ma małego baranka” wersja I i II, „Mam chusteczkę haftowaną”, „Kurki trzy”
  • Wprowadzenie piosenki „Na Dzień Matki” (I. Pfeiffer)

        IV.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie piosenek: „Marysia ma małego baranka” wersja I i II, „Mam chusteczkę haftowaną”, „Kurki trzy”, „Na Dzień Matki”
  • Wprowadzenie utworu C. Orffa „Kołysanka”

       V.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie piosenek: „Marysia ma małego baranka” wersja I i II, „Mam chusteczkę haftowaną”, „Kurki trzy”, „Na Dzień Matki”
  • Ćwiczenie utworu C. Orffa „Kołysanka”
  • Wprowadzenie fragmentu utworu C. Orffa „Kołysanka” na metalofonie oraz ostinata na dzwonkach
  • Wprowadzenie piosenki patriotycznej „Na Nowej Górze” (zapis Oskar Kolberg)
  • Prezentacja zespołu na Dniu Rodziny

       VI.

  • Ćwiczenie piosenek: „Marysia ma małego baranka” wersja I i II, „Mam chusteczkę haftowaną”, „Kurki trzy”, „Na Dzień Matki”, „Na Nowej Górze”
  • Ćwiczenie utworu C. Orffa „Kołysanka” z metalofonem i z akompaniamentem dzwonków
  • „Oda do radości” L. v. Beethoven dla najzdolniejszych
  • Prezentacja zespołu na zakończenie roku szkolnego

Uwagi o realizacji:

  • Kolejność utworów może ulec zmianie
  • Niektóre piosenki i utwory magą zostać zastąpione innymi propozycjami
  • W miarę potrzeb dzieci poznają więcej nut niż w/w sześć podstawowych

                                                                                                               Opracowanie i prowadzenie:

                                                                                                                nauczycielka grupy II (p. Ania)

 

OTO KILKA ZDJĘĆ Z NASZEGO KONCERTOWEGO DEBIUTU

Na przedszkolnych jasełkach oraz w kościele św. Kazimierza w Białymstoku zespół zagrał dwie kolędy: Mizerna cicha i Jezusa Narodzonego

 

 

 

 

 

W maju z okazji Dnia Rodziny w gr. IV zespół flażoletowy zagrał następujące piosenki:

-  "Marysia ma małego baranka" - solo na flażolecie zagrała Rita i Hania

- "Mam chusteczkę haftowaną" - solo na flażolecie zagrała Liliana

-  "Pojedziemy na łów"

 

 

W czerwcu na zakończenie roku szkolnego w gr. IV i V zespół zagrał:

-  "Kurki trzy" - piosenka dziecięca - solo na flażolecie zagrała Maja i Karolina

- "Na nowej górze" - XIX wieczna piosenka wojskowa

- Bouree - taniec starofrancuski - wstęp solo zagrała Rita

 

Plan Koła Flażoletowego na rok szkolny 2019/20

 

    

IX.

  • Wyłonienie kandydatów do koła flażoletowego
  • Zakupienie instrumentów

      X.

  • Budowa i konserwacja instrumentu
  • Wprowadzenie terminów muzycznych: pięciolinia, klucz wiolinowy, nuty, wartosci nut
  • Poznanie nut: si, la, sol
  • Wprowadzenie tabulatury
  • Pokazanie palcowania, sposobu wydobywania dźwięku, oddychania
  • Piosenka: „Marysia ma małego baranka”

      IX.

  • Poznanie nut: fa, mi, re
  • Ćwiczenie: oddechu, artykulacji, zadęcia
  • Granie wprawek muzycznych z nut i z tabulaturą
  • Ćwiczenie piosenki „Marysia ma małego baranka”
  • Wprowadzenie kolędy: „Anioł pasterzom mówił”

      XII.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie: oddechu, artykulacji, zadęcia
  • Granie wprawek muzycznych z nut i z tabulaturą
  • Ćwiczenie kolędy „Anioł pasterzom mówił”
  • Prezentacja zespołu na przedszkolnych jasełkach

        I.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie: oddechu, artykulacji, zadęcia
  • Ćwiczenie kolęd „Anioł pasterzom mówił”
  • Wprowadzenie piosenki „Jawor, jawor”
  • Prezentacja zespołu na Dniu Babci i Dziadka

        II.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie: oddechu, artykulacji, zadęcia
  • Ćwiczenie piosenki „Jawor, jawor”
  • Wprowadzenie II wersji piosenki „Marysia ma małego baranka”
  • Wprowadzenie piosenki „Siedzi sobie zając”

        III.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie piosenek: „Marysia ma małego baranka” wersja I i II, „Jawor, jawor”, „Siedzi sobie zając”
  • Wprowadzenie piosenki „Gawron”

        IV.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie piosenek: „Marysia ma małego baranka” wersja I i II, „Jawor, jawor”, „Siedzi sobie zając”, „Gawron”
  • Wprowadzenie piosenki „Pada deszcz”

 

       V.

  • Utrwalanie nut na pięciolinii i flażolecie
  • Ćwiczenie piosenek: „Marysia ma małego baranka” wersja I i II, „Jawor,jawor”, „Siedzi sobie zając”, „Gawron”, „Pada deszcz”
  • Wprowadzenie akompaniamentu do piosenki „Pada deszcz” w formie ostinata na metalofonie i na dzwonkach
  • Wprowadzenie piosenki ludowej „Z tamtej strony jeziora”
  • Prezentacja zespołu na Dniu Rodziny

       VI.

  • Ćwiczenie piosenek: „Marysia ma małego baranka” wersja I i II, „Jawor, jawor”, „Siedzi sobie zając”, „gawron”, „Pada deszcz”, Z tamtej strony jeziora”
  • Ćwiczenie piosenki „Pada deszcz” z metalofonem i z akompaniamentem dzwonków
  •  „Sto lat” – nauka piosenki popularnej
  • Prezentacja zespołu na zakończenie roku szkolnego

Uwagi o realizacji:

  • Kolejność utworów może ulec zmianie
  • Niektóre piosenki i utwory magą zostać zastąpione innymi propozycjami
  • W miarę potrzeb dzieci poznają więcej nut niż w/w sześć podstawowych

 

  Opracowanie i prowadzenie:

                                                                                                                nauczycielka grupy III (p. Ania)

Regulamin Koła Flażoletowego:

 

  1. Dzieci do Koła Flażoletowego wybiera nauczycielka prowadząca koło w porozumieniu z nauczycielkami grupy
  2. Rodzice i dzieci muszą wyrazić zgodę na udział w zajęciach fakultatywnych Koła Flażoletowego
  3. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu i trwają jedną godzinę zegarową
  4. Nauczycielka prowadząca koło może wypisać uczestnika z koła w przypadku: braku oczekiwanych postępów dziecka, braku predyspozycjj psycho-fizycznych uniemożliwiających uczestniczenie dziecka w zajęciach dodatkowych z flażoletu
  5. Dzieci oraz ich rodzice mogą zrezygnować z udziału w zajęciach z koła jeżeli nie spełniają one ich oczekiwań
  6. Uczestnicy Koła Flażoletowego ćwiczą wybrane przez prowadzącą piosenki w domu w formie "pracy domowej"
  7. W cotygodniowych zajęciach mogą uczestniczyć tylko dzieci zdrowe bez żadnych objawów infekcji górnych dróg oddechowych
  8. O doborze metod, form pracy, repertuaru, realizacji planu, wyborze solistów, prezentacji zespołu, decyduje nauczycielka prowadząca koło
  9. Czyszczeniem i konserwacją instrumentu zajmują się rodzice

  

Do Zespołu Flażoletowego w roku szkolnym 2019/2020 należy sześć dziewczynek z gr. V - Ola, Zuzia, Ala, Liliana, Milena i Ania. Zespół zadebiutowała na przedszkolnych jasełkach w grudniu 2019 roku, gdzie zagrał dwa utwory: "Marysia ma małego baranka" oraz "Anioł pasterzom mówił". 16.01.20. wystąpił na Dniu Babci i Dziadka. Oto kilka zdjęć z tego koncertu.